Pemburu Pelangi: Saya Suka Pakai Jubah !

Saya Suka Pakai Jubah !

/
0 Comments
Ala-ala dekat mesir gitu dengan pokok kurma dekat tepi tu.. ^^

Ni gambar aku dekat Unisel Bestari Jaya, masa ni ada program Sekolah Sahabat Unisel.. Abang-abang dan akak-akak fasi memang terbaik lah, cool habis dan sporting gila !

Bercakap pasal jubah, aku suka pakai jubah lebih dari baju kurung. Sebab baju jubah ni sangat-sangat selesa bila dipakai, buat aku nampak matured, buat aku nampak kurus. heeee~ dan jubah juga salah satu daripada fesyen yang tidak kurang menariknya....

Oh ya, actually, jubah ni baju raya aku taun lepas, tiba-tiba teringin sangat nak pakai jubah, mak aku pon beli lah kat aku satu. Mula-mula pakai memang akan rasa tersangat janggal dan kita rasa macam banyak mata yang memandang, tapi bila dah biasa pakai, rasa ok je, malah tersenyum-senyum kambing lagi bila ada orang kata jubah kita cantik, kita nampak ayu dan sebagainya, heee~
Raya tahun ni pon aku pakai jubah jugak, jubah tahun ni tersangat colourful tapi cantik di mata aku..

Ada kawan-kawan aku yang teringin untuk memakai jubah. nasihat aku, hang pakai je lah toksah nak malu-malu meow.. JANGAN TAKUT UNTUK MENCUBA ! :)


You may also like

No comments: