Pemburu Pelangi: Holla !

Holla !

/
0 Comments
Lama dah tak update blog aku ni ! Tahun ni aku form 4,aku amek aliran Akaun, elektif aku add math,Akaun,Perdagangan,Tassawur Islam.. Yang paling susah add math dengan akaun ler.. tapi,add math aku boleh terima lagi sebab cikgu add math aku ajar best tapi akaun tu........ bile difikir-fikirkan balik..menyesal pun ade.......sangat-sangat memeningkan kepala,banyak fakta, konsep dan formula yang nak di hafal.. aku tabik lah siapa yang jadi akauntan tu !


Tahun ni aku sangat-sangat aktif, masuk tu la masuk ni la pastu kelas jarang masuk (tu yang best) hehe...dan sekarang tengah praktis untuk wakil sekolah masuk forum remaja..dan aku pengerusi majlis....individu yang banyak memainkan peranan... lepas bahas forum..lepastu kalau jadi bulan 7 ni nk pergi bahas ala parlimen peringkat kebangsaan dekat UIA pulak.... haih~~ walau apa pun, aku happy dengan apa yang aku buat, apa yang aku masuk ni sedikit sebanyak menambahkan keyakinan diri aku untuk bercakap di hadapan orang ramai..alhamdulillah lah...atleast sekarang aku tak ada lah takot-takot berani..kalau dulu bilaa suruh pegang microfon deklamasi sajak,suara ok tapi tangan terketar-ketar..HAHA..sangat lawak.. tapi sekarang aku dah berani sepenuhnya ! yeah !

oklah.. nak chow dulu..

P/s : patot tak aku masuk pertandingan tulis surat satu Malaysia tu ? macam menarik je..


You may also like

No comments: