Pemburu Pelangi: Ohh BLOG !

Ohh BLOG !

/
0 Comments
Dah lama aku tak update blog..rindu sangat-sangat..tapi apakan daya... sekarang aku dah tak boleh alagi nak online 24 jam macam dulu sebab line dah kena potong dengan mak aku sebelum PMR sebab aku malas nak belajar...(padan muka aku) dan aku kadang-kadang tu bila tak ada kerja nak buat,asyik pergi kedai komputer berhampiran rumah aku je sebab nak online..mahal pulak tu..RM2.50 sejam..kalau aku pergi cc, RM2.00 je sejam..tapi cc bising,aku tak suka tempat yang bising-bising..dan ini juga sebabnya kenapa aku sudah lama tidak mengupdate blog, aku sangat tak selesa jika hendak mengupdate blog disini...sebab aku dah terbiasa update blog dekat dalam bilik sorang-sorang dengan lappy kesayangan aku..baru senang dapat ilham(cewah!!)

hmm..bila dah lepas PMR , macam-macam pulak sebab..dan yang pastinya aku kena tunggu abang aku yang baru dapat ijazah kejuruteraan awam ni dapat kerja pastu baru dapat sambung line balik..guna duit abang aku..(padan muka dia) ..

oh ye..aku turut bersimpati dekat abang sulung aku ni sebab dia tak dapat nak bergambar masa nak amik ijazah dia..sebab masa tu dia dekat hospital dan keadaan dia ketika itu sama sekali tidak mengizinkan dia untuk sama-sama menyertai konvokesyen tu...kesian dia.. tapi nak buat macam mana...mungkin ada hikmah disebalik apa yang berlaku kan? hmm...entahlah...

oklah..aku tak nak buat karangan panjang-panjang kat sini,karang boring pulak siapa yang baca..by the way, aku rindu GB..asal bila aku masuk GB dah tak nampak karpet tu dah??? rindu nak buat kecoh dekat situ...T_T


You may also like

No comments: