Pemburu Pelangi: Mencari Ketenangan

Mencari Ketenangan

/
0 Comments
Minggu ni aku tersangatlah stress..macam-macam masalah yang datang satu persatu..

1)Tak tenang masa jawab exam..

2)3 folio untuk PMR kena siapkan secepat mungkin

3)laptop problem(dalam laptop ada kerja  folio sejarah yang dah 98% siap)

arghhhhhh!kenapa time macam nilah semua benda nak rosak?handphone,lappy..dan kenapa disaat aku memerlukan seseorang untuk memberikan sokongan pada aku tetapi tiada seorang pun..Tiada seorang pun!mereka biarkan aku menangis seorang diri..biarkan aku lalui semua ini seorang diri!ye,mungkin ini salah aku juga sebab aku tak tunjuk kat kawan/classmate
aku yang aku tengah tertekan dengan macam-macam benda sebab aku asyik diam je bila dekat sekolah..dan ada seorang kawan aku yang aku anggap dia KAWAN BAIK tapi seolah-olah mengharapkan aku kena marah dengan cikgu!

dan..

aku membuat keputusan untuk tidak mengikuti program Hos dan Tamu anjuran kelab perlancongan sekolah aku selama dua hari satu malam di Teratak Riverview,Perak Sabtu dan Ahad ni semata-mata untuk menyiapkan folio dan kerja yang bertimbun.Arghhh..aku harap aku dapat pergi supaya dapat memberi sekurang-kurangnya sedikit ketenangan kepada aku..Oh ye,aku bersyukur sangat-sangat di saat aku macam ni ada seorang kawan yang prihatin dan selalu tanya pasal exam boleh buat ke tak,aku sedih lagi ke tak..dia bukan classmate aku..tapi aku selalu chat dengan dia dekat facebook..dia kelas atas,kelas yang pandai sikit dari kelas aku..dan kelas kami merupakan kelas yang pelajarnya menjadi harapan sekolah..kan bagus kalau kami boleh jadi kawan baik dekat sekolah..nak sembang pon susah dengan dia time subjek agama sebab kawan-kawan dia suka menyakat kami.. T_T dan dia sangat berharap aku dapat pergi program ni sebab dia pon pergi..kesian pulak aku tengok dia bila aku cakap aku tak dapat pergi.. Dia beriya-iya ajak aku pergi..

Aku patut pergi ke tak?seandainya aku berubah fikiran..aku harap masih ada ruang kosong untuk aku..


You may also like

No comments: