Pemburu Pelangi: Terkilan....... :'(

Terkilan....... :'(

/
0 Comments
Abang aku baru saja ambil aku dan pada ketika ini aku sedang menulis entry ini di dalam kereta,nasib baik abang aku bawa laptop aku.


Sepatutnya,aku happy bukan main hari ini sebab dapat datang sekolah lama aku.Tapi,rasa terkilan sangat sebab orang yang memang aku nak jumpa tapi tak aku jumpa atau meihat muka dia walau sesaat pon!

ye,SESAAT PON TIDAK!!

Puas aku mencari dia dari pagi tadi dan semasa waktu balik aku tunggu dan berdiri saja berdekatan dengan pagar dengan harapan dia akan muncul di hadapan aku.

Tapi.......

ARGHHHHH!!!!! dia balik naik bas,kawan aku cakap.kenapa lah kau rajin sangat nak balik naik bas?balik lah dengan adik-adik kau pukul 4.30 ha pakcik!tunggu lah sampai adik kau habis kelas.

Semalam,aku meseg dia dan call dia tapi tiada respon langsung!banyak kali aku call dia.

KALAU TAK NAK GUNA HP TU CAMPAK JE KAT LOMBONG!!

Nasib baik ah semalam aku tak belikan dia hadiah hari jadi sebab hari jadi dia bulan July nanti.Aku nak beli awal sebab aku takut aku dah tak ada alasan dan dah tak berpeluang nak datang sekolah lama aku lagi dan jumpa dia.Bayangkan kalau aku beli dan aku tak dapat bagi secara face to face,kena ada orang lain yang tolong bagikan.Mesti bertambah sakit hati!

Dah lah masa aku makan dekat kedai dengan dua orang mamat ni,kawan dia tanya aku tak jumpa ke dia tu?tak rindu ke?
tau tak apa yang aku rasa masa tu??sedih sangat-sangat,aku tahan je nak menangis masa tu,aku rasa macam mata aku berair sikit dan aku tunduk je bila makan masa tu.

ARGHHH!!!!
bile lah aku dapat jumpa kau nih????
secara jujurnya,aku masih mengharapkan dia!!
ingat senang ke aku nak berubah hati?
dia satu-satunya lelaki yang aku pernah couple dan aku bertekad,aku takkan couple dengan mana-mana lelaki kecuali dia.

I'm still waiting for you!


You may also like

No comments: