Pemburu Pelangi: Tak Suka Orang Busy Body!

Tak Suka Orang Busy Body!

/
0 Comments
Ada tak rakan anda,peminat atau sesiapa sahaja yang selalu hantar meseg ke telephone bimbit anda dan tanya soalan-soalan yang sememangnya membazir kredit je kalau reply.

contoh:

tengah buat apa tu?

tak pergi mana-mana ke cuti sekolah ni?dengan siapa?berapa orang?

dah makan?makan apa?

Selalu sangat aku dapat soalan macam ni sampai dah naik muak dah dan ada lagi selain soalan ini.Secara jujurnya,aku rimas sangat dengan orang yang banyak tanya.kenapa perlu  tanya soalan yang tak perlu ditanya?perlukah kau tanya soalan tu?semua benda yang aku buat kau nak tahu.

Tak payah lah nak menunjukkan keprihatinan kau tu sangat.kononya...

Aku juga rimas apabila mendapat komen dekat myspace daripada mana-mana myspacer yang hanya menghantar 'Hai' saja.Sekali tak apa lagi tapi kalau dah setiap kali dia nampak aku online dia hantar benda yang sama,haish....rasa macam nak delete saja dia dari friendlist aku,rimasnya!macamlah aku ni satu-satunya yang dalam sanarai kawan dia yang online masa tu.

dan......aku benci sangat bila ada orang call aku malam-malam buta pukul 2-3 pagi.walaupun aku mungkin belum tidur tapi.......hoi kau ni tak reti nak tunggu siang ke kalau nak call aku pon?

aku harap bila aku dah bercouple dengan sesiapa,harap-harap si dia tu tak banyak tanyalah dan kepada peminat aku,kalau ada yang bacalah.ORANG YANG BANYAK TANYA AKAN DIREJECT!

oh ye,kepada follower yang ada myspace atau facebook boleh add saya.

myspace & facebook : khaty1995@ymail.com

atau anda boleh tanya apa-apa sahaja di : www.formspring.me/KhatijahNurAin

kata-kata terakhir : Salam ukhuwah.. :)


You may also like

No comments: