Pemburu Pelangi: Setelah bertungkus lumus..

Setelah bertungkus lumus..

/
0 Comments
Kepada sesiapa yang pernah membuka blog ini sebelum ini pasti mereka dapat mengenal pasti perubahan yang ada.Setelah bertungkus lumus hampir 5 jam,aku dapat menghasilkan banner seperti di atas.Ok,takdelah cantik sangat,aku hanya buat simple sahaja sebab aku ingin mencuba sahaja dulu memandangkan ini pertama kalinya aku membuat banner.sebelum ini header aku tersangatlah simple.Belajar membuat banner melalui tutorial.

Kalau ada masa aku akan membuat banner yang lain,kerana aku tak berapa puas hati dengan banner yang aku hasilkan di atas tapi kira oklah sebab ni baru pertama kali aku membuat banner.Oh ye,banyak betul gambar aku dekat banner tu..haih katie....nak tayang muka ke?ape salahnya sekali sekala..hehe(bermonolog)

ok,aku sebenarnya tak berapa selesa dan tak berapa suka gambar aku terlalu banyak diletakkan di situ.Rasa macam muka aku yang tak lawa ni merosakkan banner tu je.Tapi nak buat macam mana dah memang kena letak gambar di bahagian-bahagian itu.Jadi,letak sajalah.....

P/s: jam menunjukkan pukul 2 pagi.mengantuk dan letih sangat..kebelakangan ini aku kurang mendapat rehat yang secukupnya.Lepas ni aku tak boleh terus tidur.Kena baca buku dulu..alamatnya pukul 2.30 atau pukul 3 pagi lah aku tidur.Mid year exam just around a corner so I must prepare and study hard to achieve my goal.wish me luck ok?love u all..ok,good night..Have a sweet dream.. :)


You may also like

No comments: