Pemburu Pelangi: Award Dan Tag

Award Dan Tag

/
0 Comments
Ha Ha Ha...Blog Suara Hati dapat satu lagi award dari cik mimi kita..Sebenarnya award ni dah dapat lama dah,minggu lepas.Tapi disebabkan kemalasan dan tak ada  mood,sekarang lah baru nak terkial-kial.Walaupun tengah tak ada mood jugak sekarang ni tapi bila difikirkan balik,bila lah kau ni nak ada mood cik katie oi?!PMR makin dekat,aku makin stress dan time ni lah segelintir kawan-kawan aku nak memberatkan kepala otak aku dengan masalah diorang dan ada lah dua orang mamat ni,aku tak cari pasal dengan diorang,tak buat apa pun,tiba-tiba diorang cari pasal dengan aku..PERIOD KE?!(ok,merepek..).Kalau ye pon.tunggulah lepas PMR!tu yang buat aku asyik tak ada mood je..


Oh ye,kawan baik aku,budak form 4 sekolah lama aku..Dia baca entry aku yang sebelum ni.Dia sampai call aku petang tadi tanya aku ok ke tak lagi..huhu..thanks ye Shakir sebab menghabiskan kredit dan masa je melayan budak kecik ni..walaupun aku baru je kenal dia setahun lebih tapi dah macam sepuluh tahun..Aku rapat dengan dia pun sebab tahun lepas aku suka kacau dia(suka kacau orang),aku baru tau yang dia tu adik abang angkat aku yang paling best..bila aku tanya dia,dia tak nak mengaku pulak yang dia tu adik abang angkat aku..jadi,bila jumpa dia je aku akan cakap "weyh,abang kau hensem"setiap kali jumpa dia..ada ke patut dia cakap aku suka kat abang dia..Bila lama-lama aku pun dah makin rapat dengan dia dan disebabkan abang dia dah habis form 5 dan aku jarang borak-borak dengan abang dia macam dulu jadi dia dah macam pengganti abang dia pulak,selalu nak dengar masalah aku..Kami kawan rapat sampai budak-budak senior usik kiteorang couple bila nampak kiteorang sembang dekat perpustakaan..hampeh btol....


ok..dah tak nak citer pasal tak ada mood lagi nanti lagi bertambah-tambah tak ada mood aku.Muka pun masam mencuka je 24 jam.


Terima kasih ye kak mimi sebab bagi award yang cantik ni kat blog Suara Hati..
klik sini jika anda hendak ke blog beliau.. kenal akak ni dekat geng blogger..Dia selalu jugak chatting dekat situ..Geng Blogger sedang diupdate..so,hari ni tak dapat nak chatting kat situ..T_T Oh ye,dekat tempat chatting tu aku lah yang paling muda sekali..HAHA(gelak dengan bangganya) bila aku cakap yang umur aku baru 15 tahun mula-mula ramai yang tak percaya sampai diorang pergi melawat ke blog ni baru diorang percaya umur aku 15..hoho...yang tak bestnye...nanti mesti ada orang yang suruh aku pergi study atau pergi tidur kalau aku masih chat disitu tengah-tengah malam buta sebab nak PMR dan esok sekolah..bagus diorang ni.....dan...semenjak join Geng Blogger ni follower aku pun dah makin ramai dan macam-macam blog dan penulis blog yang aku jumpa..Rasa patut berterima kasih sangat-sangat dekat kingKONg sebab dia lah pencipta Geng Blogger


ok,Dibawah ini merupakan award ke empat yang diterima oleh Blog Suara Hati..







cantik kan?
ok,sekarang aku kena menjawab soalan-soalannya pulak.


suka melukis tak??
sukeeeeeeeeeeeeee.......cuma tak lah profesional macam beberapa orang kawan katie..tengok orang yang pandai melukis tengah melukis pun sukeee...


bosan2 suka buat apa??
tak suka tidur kalau bosan sebab nanti lagi menambahkan kebosanan yang ada..tapi suka tidur kalau tengah stress..bosan2 suka buat apa?hehe..online lah apa lagi..kalau ada novel yang best tu baru baca buku..(buku teks malas nak baca,baca novel rajin bukan main)


kenapa siput babi berjalan lambat??
err.....err.....err.....err......ENTAHLAH...ok2..kajian membuktikan bahawa siput babi berjalan lambat kerana mereka tidak mempunyai kaki dan mereka mempunyai genetik yang memang berjalan lambat,keturunan lah katakan..nak buat macam mana...(taram je jawapan ni..haha)
jap2...aku nak betulkan sikit soalan ni..kat 'berjalan lambat' tu...siput mana berjalan lah...dia tak ada kaki,dia bergerak..ok,next!


cute tak orang yang bagi award nih??
cuteeee......cun.........


5 orang penerima award dan penjawab tag seterusnya :
err....bukan semua orang suka di tag ni..jadi...terbuka kepada semua followers blog ini..sila lah...
dont shy-shy cat.. =)


itu saja untuk hari ini..sekian...


You may also like

No comments: