Pemburu Pelangi: Plain White T's-1234

Plain White T's-1234

/
0 Comments
1 2 3 4
Give me more lovin’ than I’ve ever had

Make it all better when I’m feelin’ sad
Tell me that I’m special even when I know I’m not


Make me feel good when I hurt so bad
Barely getting mad, I’m so glad I found you
I love being around you
You make it easy, it’s as easy as 1, 2, 1, 2, 3, 4


There’s only one thing to do
Three words for you I love you
There’s only one way to say
Those three words and that’s what I’ll do, I love you


Give me more lovin’ from the very start
Piece me back together when I fall apart
Tell me things you never even tell your closest friends


Make me feel good when I hurt so bad
Best that I’ve had, I’m so glad that I found you
I love bein’ around you
You make it easy, it’s as easy as 1, 2, 1, 2, 3, 4


There’s only one thing to do
Three words for you I love you
There’s only one way to say
Those three words and that’s what I’ll do, I love you
I love you


You make it easy, it’s easy as 1, 2, 1, 2, 3, 4


There’s only one thing to do
Three words for you I love you
There’s only one way to say
Those three words and that’s what I’ll do, I love you
I love you


1, 2, 3, 4
I love you
I love you


AKU SUKA GILA LAGU NIH!!
p/s : lagu ni Mr.K suruh aku dengar masa aku YM dengan dia,thanks..kau ni sweet tapi aku mintak maaf sangat-sangat aku hanya anggap kau sebagai kawan...kawan baik...dan aku harap berhentilah daripada asyik menyebut I LOVE U..aku rasa bersalah sebab aku tak boleh nak ungkapkan balik perkataan yang kau sebut tu sebab bagi aku 3 patah perkataan itu sangat bermakna dan aku bukan jenis yang senang untuk mengungkapkannya..


Lastword : setiap kali aku nyanyi lagu ni aku mesti teringat dekat seseorang yang aku tunggu dengan penuh harapan dia masih sukakan aku..
aku suka kau!kau tak paham ke?kenapa kau tanya aku,aku suka kawan kau  ke tak,sedangkan kau tahu jawapannya tidak?kenapa kau tanya seolah-olah tiada langsung perasaan cemburu?dan ketika kau sedang menanya aku soalan itu kau seolah-olah kelihatan begitu COOL!kau ingat senang ke untuk aku mengubah perasaan aku bila aku dah betul-betul jatuh cinta dekat seseorang?paling sekejap pon setahun tahu tak!


Kenapa lah orang yang kita cintai tak reti nak hargai kita sebagaimana orang yang mencintai kita menghargai kita?atau ini lumrah hidup?

SEDARLAH AKU MASIH MENANTI DIKAU HADIR DALAM HIDUPKU KEMBALI!CINTAILAH AKU SEIKHLAS AKU MENCINTAI DIRIMU WALAUPUN AKU TELAH JAUH DARIMU!


You may also like

No comments: