Pemburu Pelangi: Last Entry Pasal GAY!

Last Entry Pasal GAY!

/
0 Comments
Aku rasa seronok pulak berdebat dengan dia,dan aku rasa seronok bila dia tak dapat nak membalas apa yang aku hantar.Disebabkan aku bosan aku pon hantar msg dekat dia,bertujuan untuk saja nak menyakitkan hati dia.. :


aku : hi gay..!haha..
dia : hEy bEtinE sundal
aku : terima kasih!kau xnk ugut aku lagi ke?best plak dapat ugutan ni..apa sangatlah yang kau boleh buat dkt aku pon..bertepuk tampar?haha..
      
                tak balas......
         
aku : asal senyap je?budak form 5 kalah berdebat dgn bdk form 3?walaupon aku ni bkn jenis yg suke mencarut..
dia : pnat layan b0hsia tau..
aku : terima kasih sbb fitnah aku..banyaknya pahala aku dpt..kau ni masa agama kau buat apa ha?haha..
dia : blajr la b0d0h x cm k0 mEn pantat..
aku :0o...asal perangai kau mcm ni?mcm budak xde sivik..xreti nk bbudi bhasa..nk aku ajarkan?haha..

                tak balas......

best giler!haha..puas sebab dapat cri pasal dan dia akhirnya menyepi seribu bahasa..tu baru msg,belum dkt skola..aku cuma tunggu masa je nak bertembung dengan dia.kalau aku dapat bertembung dengan dia aku akan ckp "eeeee...gay!0ooopppsss..terlepas plak" tak kisah lah dia sorang ke atau dengan kawan-kawan dia..kawan sekelas dia aku rasa semua tau dia tu gay..yang aku paling kesian mamat yang duduk sebelah dia..dia cakap dekat aku dengan kawan aku dia takut duduk sebelah mamat tu..haha..

ini merupakan entry ke empat aku tulis pasal mamat gay tu...famous lah kau ye?terharu tak?haha..


You may also like

No comments: