Pemburu Pelangi: "Cancel jadi menantu!"

"Cancel jadi menantu!"

/
0 Comments
haha..tittle entry kali ini nampak sedikit menarik kan?hari ni aku nak cerita mengenai GAY!aku rasa semua orang tau apa itu gay..jadi aku tak perlu menerangkannya disini..

Aku rasa buat julung kalinya(ayat nak power je)aku mempunyai kawan GAY!dia ni biseksual.suke lelaki dan perempuan.Dia ni mamat yang aku keluar tempoh hari.Pada mulanya,aku agak terkejut bila aku nak add dia dekat myspace sehinggakan aku mintak email dia buat kali kedua.rupa-rupanya betul lah tu myspace dia!aku tak percaya sebab dekat profile dia ada tertulis I got bf,name die anuar...........bla...bla..bla..yang tu saja aku ingat.tapi,sekarang apa yang dia dah tulis itu telah dia padam.aku ada lah tanya dia,dia tu gay ke.then,dia bagi lah reason yang bodoh mengatakan yang myspace tu caroline punya myspace dulu, dia tak sempat nak edit profile..hello!cousin u tu reti ke ckp malay?aku tengok cousin dia mcm tak reti cakap melayu je sebab aku ada tengok profile cousin dia,dipenuhi dengan BI dan cousin dia tu aku rasa bukan muslim,kalau tak salah aku dia ada cakap.Dia ni anak orang kaya dan ada darah kacukan,jadi bukan semua cousin dia muslim.Aku rasa disebabkan itulah dia ni nampak terlalu bersosial.

Hari ni aku keluar dengan dia lagi,tapi cuma jumpa dia dekat perpustakaan dan lepastu kiteorang pergi minum dekat restoren.Aku dah tau dia gay tapi aku nak jugak keluar dengan dia sebab aku nak check hp dia.aku baru sedar yang hari tu dia check hp aku boleh,bile aku nak pegang hp dia,dia tak bagi so mestilah ada apa-apa yang dia nak sorokkan.Tapi,yang hampehnye,dia tak bawak hp plak hari ni.Aku keluar dengan dia sampai pukul 4 kalau tak salah aku.Dia ternampak gambar ex-bf aku dekat fail aku masa aku nak tunjuk design baju dekat dia sebab dia kata dia suka design baju.dia kata budak ni cute lah jugak,dah lah aku dapat tau yang mamat ni add my prince aku ni dekat myspace.haish!risau aku,dah lah budak ni gay!pastu kata ex aku cute plak tuh! adoyai! nak tahu apa dia buat?dia ambil gambar tu then dia kata bahaya kalau aku simpan,dia nak koyakkan.ofcourse lah aku takkan bagi dia koyakkan.lepastu dia kata bagi dekat dia biar dia simpan.aku cuba jugak nak dapatkan gambar tu balik.lepas tu dia bagi dekat budak india depan kiteorang,budak tu pon buang lah.lepas dia buang aku pergi ambil kertas tu dekat tepi jalan then masukkan dalam fail aku balik..Ha!masa aku nak balik,dia hulur tangan dia suruh aku salam dia.Hey!kau ni tak belajar agama ke?kau ingat kau tu suami aku nak suruh aku salam kau?then kalau aku salam kau nak suruh aku buat apa lagi?cium plak tangan kau?nak je aku cakap macam tu.Tapi,aku buat tak tau je masa dia hulur tangan dekat aku,bukan sekali pulak tu dia hulurkan tangan.namun,aku tetap buat-buat tak tau.aku cuma ckp "daaa" je dekat dia then aku terus berambus dari situ.Balik rumah je aku terus mengadap laptop dan mencari bukti-bukti yang kukuh mengatakan die tu gay..aku pon tengoklah status and mood dia.OMG!masa tu aku ternampak dia mengaku yang dia tu gay sebab ada orang tanya dekat dia.
aku pon apa lagi,aku komen lah.aku cakap dia gay,pelik.

Malam ni pulak mak aku nak tengok gambar dia,aku pon bukalah facebook then bagi mak aku tengok gambar profile dia.dekat facebook ada gambar dia dengan sorang perempuan ni.

  mak : tu dia ke?dengan siapa tu?
  aku : entah..kawan dia lah tu kott..
  mak : satu je ke gambar dia?
  aku : a'ah.kalau nak banyak ada dekat myspace dia..tapi...xpyhlah..nnti mak terkejut plak.

aku tengok mak aku menunggu macam nak suruh aku bukak,aku pon bukak lah myspace dia..

  aku : ni ha dia...die ni kan...pelik...mak nak tau..die ni gay!
  mak : eee..xpyhlah kawan dengan orang mcm ni.cancel jadi menantu! nampak sangat takde ilmu agama.kaya tapi takde ilmu agama baik tak payah.kau dah tau asal kau g layan dia?
  aku : ijah baru je tau dia tu gay...

aku pon terus bersembang dengan mak aku,pasal cinta..HAHA.sporting plak mak aku.aku cerita lah pasal peminat-peminat aku and orang yang baik(my prince tulah..hehe).then mak aku pon ckp "Pilihlah yang terbaik"

Itu sudah semestinya,aku ni bukan jenis yang senang untuk diajak bercinta.aku ni memilih.tapi,aku ingatkan disini aku bukan jenis yang memandang rupa dan harta.aku suka tengok perangai orang.Mula-mula aku kenal mamat gay tu aku dah tau yang dia bukan taste aku.

lastword : aku tak nak keluar dengan mamat pelik ni lagi!satu-satunya orang yang paling pelik pernah aku jumpa.Dan semestinya,dekat sekolah aku akan pastikan aku tak akan bertembung dengan dia!menakutkan!


You may also like

No comments: