Pemburu Pelangi: HAPPY BIRTHDAY HAN! SWEET 15 :)

HAPPY BIRTHDAY HAN! SWEET 15 :)

/
0 Comments


22 MAC 2010,genaplah umur budak kecik ni 15.Aku wish die pukul 11.59 p.m 21 mac 2010.terawal seminit je han.tak salah kan?awal tak ape jangan tapi jangan lambat wish kan?

Aku kenal kau sejak aku form 1,mase aku mula-mula menjejakkan kaki di SMKSI kau lah diantara orang-orang yang paling ramah sekali sampailah kita jadi kawan baik kan?
tahun ni dah masuk tahun ketiga kita berkawan.berapa kali kita gaduh ek?haha..aku tak kira.aku rase banyak.tapi yang banyak tu gaduh x sampai 10 atau 15 minit dah baik..haha..giler kan?


kegilaan kami.. XD
hmm..
disebabkan cik farahanna kita nilah.aku jadi giler(kot)!dah terikut-ikut.group kita kan giler2.camne nk describe kau ni orang yang macam mana eh?
hmm..ouh! die ni kalau datang sekolah,cara die jalan nampak macam budget sikit la(kutuk sikit) tapi nak buat mcm mane kan?dah terbiasa jalan macam tu.tapi takdelah budget sangat.kami awek2 2AF(Akademi Fantasia) ni taun lepas tersangat lah periang walaupun dalam kelas 6 orang je perempuan dan 11 orang lelaki.hari-hari ade saja gelak ketawa.Kegilaan Han ni kalau campur dengan Kegilaan aku,tergelak sampai nak pecah perut pon ade.then,die ni minat sangat dengan LENG ZHAI yang berada diluar sana.dah berapa orang dah dia suka sekarang ni.best eh main suka-suka orang sesuka hati kita je?oh ye! kau tak berjaya buat aku berubah hati nak suka kat chinese guy lak..hehe..mata aku hanya memandang kepada lelaki-lelaki melayu.tapi,bagus jugak kau kan?untuk masa depan anak kau,kalau kau kahwin dengan orang cina mestilah anak kau nanti lawa-lawa dan putih melepak.(ish!jauh sgt tu.. XD)



dikesempatan ini aku nak wish kau panjang lebar.happy birthday,may Allah bless u.Best of luck of PMR..9A ke 8A(kau amik arab ke x ni?)kita lawan nak?tengok sape menang PMR ni?barulah best sikit,semoga dimurahkan rezeki,panjang umur,chantek dan comel selalu.jangan sedih-sedih,hidup ni cuma sekali so kite enjoy! eh,tukar-tukar.enjoy sangat pon tak bagus.hidup ni cuma sekali so hargailah setiap masa anda.Habis PMR ni kita buat BBQ kat umah hazirah eh?aku support.Aku rindu nak hanging out dengan kau kat mines mcm dulu.tengok wayang sama-sama,tawaf mines tu bnyk kali..haha..
honestly,aku rindu kau gilaXquadrillion..
hopefully,kita boleh lagi jumpe satu hari nanti!


You may also like

No comments: