Pemburu Pelangi: PEMANDANGAN...

PEMANDANGAN...

/
0 Comments
aku suke tngok pemandangan yg indah2 belaka...ianya mmbuatkan aku sentiase sedar betapa indahnya ciptaan Ilahi...hmmm...bile aku melihat pemandangan kdg2 akuboleh jd tenang...aku lupe semua masalah aku...kdg2 ble tngok pemandangan aku juga selalu termenung...hmm...kebiasaannya...aku selalu termenung jika aku mempunyai masalah...aku juga suka melihat pemandangan apabile aku keseorgan kerana aku akan rase tidak terganggu jika melihatnye seorg diri...menghayati ciptaan ALLAH S.W.T adelah satu kemestian bgku...kerana kita tidak berhak walau sedikit pon untuk mempertikaikan ciptaannye...seperti manusia,ramai yg selalu menilai rupa paras manusia...kdg2 tu smpai mengejek pun ade...aku tau manusia x semuanye yg cntik & hensem2 belaka tp...ingatlah x semua org sempurna...jika kita mengejek rupe paras seseorg itu sama seperti kita menghina penciptaNya...bg aku semua org ade kelebihan & kekurangan masing2...


You may also like

No comments: