Pemburu Pelangi: FIKRI...!!!! READ THIS....

FIKRI...!!!! READ THIS....

/
0 Comments
coretan aku kali ini khas aku tujukan buat kawan ku..FIKRI BIN BACHIK...skrg...semenjak kau dah kurus dsbbkan kau berusaha diet bnyk yg kau dah berubah...setau aku FIKRI yg aku kenal x lah seperti skrg...FIKRI yg dlu baik sgt...skrg ni asyik nk men jeling2 org je...kau pikir cute ke kau buat mcm tu ha???aku tau kau skrg ni dah semakin comel & ramai peminat tp x perlu lah nk berlagak beb...aku ingat lg tahun lepas...kau baik dgn aku...aku ingat lg kite g tngok wayang same2 dkt mines...tngok citer Madagascar 2...kau duduk sbelah aku...wei sebenarnye farahanna tngah jelez mse 2...haha...dlu senang je kalau nk hang out dgn kau,kau selalu setuju...skrg ni..jwpn kau mesti "tngok r.."...kau dah brubah...bnyk berubah...susah aku nk ckp ape lg yg kau dah berubah..tp dmata aku kau tetap dah berubah hmpir sepenuhnye...& aku benci perubahan itu...jdi r kawan aku yg baik gler mcm dlu...kata2 terakhir dri aku : aku nk fikri yg dlu...!!!!!


You may also like

No comments: