Pemburu Pelangi: BENCINTA...???

BENCINTA...???

/
0 Comments
pernah x korg rase perasaan ni??bencinta adelah gabungan dri dua perasaan BENCI + CINTA = BENCINTA...aku rase aku dah bnyak kali merasai perasaan ini dsaat aku cube untok membenci seseorg yg teramat aku cintai aku pasti gagal melakukannye...walaupun perasaan benci & sakit hati tu ade tp..aku x boleh menafikan yg aku mencintai dirinye....aku mengaku aku sememangnye adelah org yg sgt setia...sbgai contoh,bile aku dah jatuh cinta dkt seseorg aku akan terus mencintai org itu walaupun telah berkali-kali aku kecewa & terluka...hmm...sudah tentu menyakitkan bukan???tp seperti yg aku katakan aku adelah org yg sgt setia...setia pade cinta....hnye beberape sbb yg kukuh sahaja yg dapat mmbuatkan aku beralih arah... iaitu : 1)org yg aku suke tu telah berpunye... (aku xnk jd penghalang/perampas... itu bkan sifat aku...) 2)aku dah terlalu lame menunggu si dia tetapi tetap tiade respons yg positif... 3)memang dah berputus asa 100% 4)ble org yg aku suke xlah sebaik yg aku sangka...ade wat jenayah @ dose besar... itulah antara alasan2 yg membuatkan aku xkan berharap & terus berhenti menyukai sesiape sje yg aku pernah suke...hmm...kukuh kan???jika korg merasai perasaan ini aku pasti korg akan jd x tentu arah....


You may also like

No comments: