Pemburu Pelangi: Althea's Raya Giveaway Festival & Limited Edition Raya Box!

Althea's Raya Giveaway Festival & Limited Edition Raya Box!

/
1 Comments
Sekarang ni orang semua dah start sibuk dengan persiapan raya. Korang dah beli baju raya? Makeup raya? Kalau belum beli makeup raya,  ni lah masanya untuk korang berbelanja di Althea! Althea.kr adalah website yang tidak asing lagi untuk kita dapatkan skincare dan makeup dengan harga yang berbaloi dan dihantar terus dari korea. Korang tak akan jumpa tempat lain yang jual skincare dan makeup yang 100% authentic dengan harga yang paling berbaloi selain di Althea!


Sempena hari raya yang bakal menjelang, Althea ada buat Raya Giveaway Festival! Setiap orang akan dapat satu produk percuma jika membeli di Althea! Yeay! 


Yang bestnya lagi, korang dapat pilih sendiri satu produk yang korang nak dari sembilan produk di atas, double yeay! 

Kejap kejap, ada lagi yang best ni... Tadaaa


Barang-barang yang korang beli tu akan dimasukkan dalam kotak limited edition macam dekat dalam gambar tu, cantik kan designnya? Kotak-kotak althea yang yuyin beli sebelum ni pun yuyin simpan lagi tau! Beli RM99 je dah dapat free shipping tau! Dan untuk korang yang pertama kali membeli di Althea, Althea akan bagi RM30 sebagai welcome gift untuk new member.


Selain makeup, yuyin nak beli skincare untuk hilangkan parut dan buat kulit yuyin tambah berseri di pagi raya. Yuyin dah start shopping raya di Althea, korang bila lagi? 

Untuk info lanjut; 
Instagram: @altheakorea



You may also like

1 comment:

Mieza S said...

tak sabarnya nak tunggu kotak althea sampai rumah