Pemburu Pelangi: GT Dollar Kini Di Malaysia

GT Dollar Kini Di Malaysia

/
0 Comments
Kalau perhatikan IG yuyin, yuyin banyak share tentang GT Dollar.. Mesti ramai yang terpinga-pinga tak faham.. Baiklah, baru-baru ni telah pun diadakan majlis pelancaran besar-besaran di Sime Darby Convention Centre oleh GT Group. Produk yang dilancarkan adalah GT Dollars dan GT Robot. Majlis pelancaran ini dirasmikan sendiri oleh Timbalan Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Y.B Datuk Mas Ermieyati Bin Samsudin. Yang mengkagumkan yuyin, majlis ini turut dihadiri tokoh korporat dan 3,000 pemimpin industri IT dan e-dagang yang menyokong pembangunan ekosistem FinTech yang dinamik.

Y.B Datuk Mas Ermieyati Bin Samsudin merasmikan majlis.

Comel kan robot ni? inilah GT Wonder Boy yang bakal dilahirkan di Malaysia untuk menjadi peneman manusia. Robot ni boleh menyanyi, menari, siap boleh jadi personal assistant kita lagi tau, hebat kan? rasa nak bawak balik satu je buat teman yuyin study.
 



yuyin juga tepegun melihat gadget-gadget lain seperti GT Watch Smartwatch dan GT Mobile keluaran GT Group ni. Khabarnya kedua-dua gadget ini bakal dijual di Malaysia dan Singapura dalam masa terdekat ini.

Turut dilancarkan, aplikasi GT Dollar.

GT Dollar ni adalah apps yang korang boleh download dari play store atau apps store dengan telefon korang untuk memudahkan korang membeli produk dan servis dengan menggunakan e-wallet. GT Dollar ni adalah sebuah platform yang komprehensif untuk pengguna dan peniaga yang menggalakkan transaksi tanpa tunai di seluruh dunia. Kalau korang keluar lupa bawak duit ke, tertinggal kad bank ke, korang dah tak perlu risau, bayar je guna e-wallet yang ada dekat akaun GT Dollar korang tu(tapi pastkan ada duit lah ye dalam e-wallet tu). Menariknya, pengguna berpeluang mendapatkan promosi dan diskaun pada produk-produk yang ditawarkan di dalam GT Dollar ini. Nak tahu apa yang lagi menarik? haa ni dia

Free RM300 credits! Cepat download sekarang!

Yuyin dah download, korang bila lagi?

Kalau korang nak tahu lebih lagi tentang GT Dollar, GT Wonder Boy dan GT Smartwatch boleh layari www.gtdollar.com dan follow IG @gtdollarmy.


You may also like

No comments: