Pemburu Pelangi: Jom Menang Scooter Emoji Dari Domino's Dan Pepsi!

Jom Menang Scooter Emoji Dari Domino's Dan Pepsi!

/
0 Comments


Ingat lagi masa yuyin darjah 5, waktu tu kitorang buat jamuan akhir tahun, guru kelas yuyin orderkan pizza Domino's dan itulah pertama kali yuyin rasa pizza dari Domino's. Sebelum tu yuyin bukanlah penggemar pizza dan hanya makan pizza yang dibuat sendiri oleh mama, sebab bagi yuyin pizza yang beli dekat luar tak sedap. Rupanya, ada juga pizza yang sedap! pertama kali makan terus jatuh cinta haha.. Domino's memang lain dari yang lain dan jadi favourite yuyin sampai ke hari ni!

Antara menu yang yuyin baru cuba hari tu....

The best chocolate lava cake everrrr! sebab dia tak terlalu manis, memang yuyin suka sangat!

Kaya + Banana + Cheese = Perfect! 


The Fabulous Four, kombinasi Roasted Chicken Drummets, Cheesy Mozzarella Stix, Garlic Cheese Onion Rings dan Mini Cinnadots dalam satu kotak! RM19.90 je. Murah dan sangat mengenyangkan!




Nak tahu part yang paling best? Korang tahu tak, kalau korang beli Fabulous Four tu dan tambah lagi 2 pizza, korang berpeluang memenangi sebuah scooter limited edition SYM Attila Elizabeth! Comel sangat scooter siap ada emoji-emoji. Rare kot!




Macam mana nak menang?
Syarat -Syarat Penyertaan
1. Tarikh peraduan bermula dari 4 Oktober sehingga 13 November 2016

3. Beli mana-mana set The Perfect Deal yang ditawarkan dalam gambar dibawah, bayar secara online.

4. Isi butiran-butiran di bawah, jawab 2 soalan mudah dan submit!


Yang lagi best..... setiap pembelian yang berjaya korang akan dapat e-coupon FREE Regular Pizza bernilai Rm26.80 yang boleh ditebus pada pembelian yang seterusnya. Berbaloi-baloi! cepat cepat order sekarang!
P/s: Lepas join contest jangan lupa doa banyak-banyak ye!



You may also like

No comments: