Pemburu Pelangi: Oh!Abang Dah Balik!

Oh!Abang Dah Balik!

/
0 Comments
Abang aku yang sulung baru saja habis final exam dia,dia bakal mendapat ijazah dalam bidang Kejuruteraan Awam tidak lama lagi.Tahniah!

Dan...dia tidak lagi duduk di hostel!oh tidak!

Kami akan berebut laptop dan broadband lah jawabnya!mana entah dia campak pc dia,aku tengok dia tak bawa balik pun.Laptop dan broadband kepunyaan aku sendiri akan jadi mangsa! T_T

Lepas ini aku akan jarang online,kerana mak aku suruh aku bagi abang aku guna laptop dan broadband pula sebab mak aku suruh aku belajar,PMR dah nak hampir.-_-'

tapi,aku tak boleh berjauhan dari laptop serta broadband tersayang ni.(ayat!)okey,aku cuba secara perlahan-perlahan.

Oh ya,PMR dah nak hampir!perasaan takut menyelubungi diri aku.Aku adalah antara pelajar yang menjadi pelajar harapan sekolah.Tapi yang pasti,aku kena kalahkan abang aku yang sulung ni.PMR dia dapat 6A2B.kalau tak dapat kalahkan dia,seri pun cukuplah!aku tak nak kena sindir dengan abang aku lagi sama seperti ketika aku mendapat keputusan UPSR.Walaupun UPSR aku menang,aku dapat 3A2B dan abang aku dapat 3A1B1C tapi aku tetap kena sindir sebab tak dapat 5A!tak adil bukan?ada ke dia kata 5A aku tu macam campak dekat dinding? WHAT THE HELL? =_='

Tuntasnya,aku kena study hard dan study smart bermula dari sekarang!doakan aku berjaya ye?
sayang korang!

Oklah,azan subuh telah berkumandang.aku kena bersiap-siap.School,here I come?(bersemangat sangatlah 'kononnya')

P/S : Mulakan pagi anda dengan senyuman. =)


You may also like

No comments: