Pemburu Pelangi: Award Lagi.. :)

Award Lagi.. :)

/
0 Comments
Blog SUARA HATI dapat satu lagi award.Ini merupakan kali ketiga blog ini menerima award.sobss...Tak sangka blog picisan seperti ini sudah menerima award sebanyak 3 kali.Aku rasa macam blog ini tidak layak untuk menerima apa-apa award.

Award kali ini diberi oleh roxy zai datangnya dari Labuan.Nak kenal atau mengetahui lebih lanjut tentang beliau dan ingin membaca entry-entry beliau yang menarik sila klik link ini http://roxyzai.blogspot.com/
Terima kasih kerana memberi award ini kepada blog picisan ini.

Menjadi satu kewajipan bagi aku untuk menulis entry apabila aku menerima award bagi mengucapkan terima kasih kepada pemberi award dan menghargai award yang telah diberi.

Bila tengok orang bagi award,aku pun teringin nak bagi award.Tapi,apakan daya.Aku tak reti nak guna adobe photoshop,Harap je ada belambak kat dalam laptop aku tapi tak buat apa-apa pun.Abang aku lah,mentang-mentang aku suruh dia install.Dia install tapi bukan nak ajar aku guna menatang ni!terpaksa lah tengok tutorial,tu pun kalau faham.

kata-kata terakhir : jam menunjukkan tepat pukul 12.10 malam.Selamat malam,mimpi katie ye.eh..mimpi indah-indah ye..hehe..


You may also like

No comments: