Pemburu Pelangi: Dont Judge A Book By Its Cover!

Dont Judge A Book By Its Cover!

/
2 Comments
Minggu lepas,aku pergi motivasi kecemerlangan akademik dan cara mengatasi masalah sosial di Hotel Goldcourse,Klang.Aku bayar RM90 untuk sehari tu.Rase macam tak puas kot dengar motivasi,bergelak ketawa sampai sakit perut.Yang paling best sekali dia cerita pasal cinta.sikit je,dia kata nanti dia nak buat program lagi lepas ni dan dia akan cerita 10 jam pasal cinta dari A sampai Z.Kami juga berpeluang untuk tanya apa-apa masalah cinta,sporting gila penceramah tu!

Masa time subjek Matematik,penceramah tu ada cakap dekat pelajar lelaki..Kalau nak cari isteri cari yang gemuk-gemuk sebab orang gemuk pandai masak..bla....bla...bla...!lepas tu pulak dia cakap KALAU KHATIJAH JADI GAJAH! Amboi!melebih ni.Dia tak tau ke orang yang sedang berada betul-betul depan dia namanya KHATIJAH!terasa aku..banyak kali pulak tu nama aku disebut tapi dia panggil orang lain,asal gemuk je dia panggil khatijah sampai kawan dekat sebelah aku pon dia panggil khatijah.haish...! =_="

HELLO!tak semestinya ok!aku kurus tapi aku boleh dikatakan
pandai lah jugak bab memasak ni..aku reti masak air(hehe),maggi(hehe),spagheti,kek coklat,kek batik,kek butter..huh!sapa kata orang gemuk je yang reti masak ha?!dont judge a book by its cover ok!ada jugak orang gemuk yang tak tahu memasak,tahu melantak je!

kata-kata terakhir : DON'T JUDGE A BOOK BY ITS COVER!!

sekian,terima kasih..:)


You may also like

2 comments:

Ryrie said...

haha...lwak...pe kne mgne khatijah i2 gajah?haha...ksian..ko 2 krus je ttbe kne ktuk jd gjah

katie said...

haha..tau xpe..entah penceramah tu..kesian aku..