Pemburu Pelangi: what the F???????

what the F???????

/
0 Comments
bosan gler dowh cuti skola ni...
lame gler....
aku rindu dkt kengkawan aku sume...
especially...
sahabat2 aku lar...
taun dpn PMR...
GLER!!!
mcm x percaya je...
btol lah kata cik HAN...
rase mcm bru semalam kite UPSR...
tibe2 dah nk dkt PMR...
tp yg aku tau....
taun dpn...
aku x kan pikir pasal CINTA...
nk fokus pade study lar...
lgpun aku serik lar nk jatuh cinta lg...
walaupun skrg ni aku still ske dkt die...
but...
just a little bit lar...
dah berkurang perasaan suke aku 2 kat die...
maklum lah dah lame sgt menunggu...
org dah jual mahal...
nak wat cmne kan???
aku rase taun dpn aku akan study hard n study smart...
aku akan berusaha gler untuk wat yg terbaik dalam PMR....
sbb...
aku x nk menyesal...
dan yg pasti...
aku x nk kena ejek dgn abg aku same mcm mse aku dpt keputusan UPSR dlu...
walaupun aku lg bagos dri die tp aku lak yg kena sbb x dpt 5A...
geramnye...!!!
sbb dpt abg cmtu...
tp kadang2 tu aku respect gak die...
sbb die pandai...
skrg ni die tngah nk smbung amik master lepas die dpt ijazah nnti...
harap2 cita2 kau tercapai...ABG...
LASTWORD: aku akan kalahkan kau!!!!! tunggu.........


You may also like

No comments: