Pemburu Pelangi: Meriah Raya Dkt Kg...!!!

Meriah Raya Dkt Kg...!!!

/
0 Comments
Tahun ni aku raya dkt kg...kg aku dkt Semanggol,Perak...aku blik ke kg 2 hari sebelum raya...sebaik saje aku n family aku smpai kelihatan lampu2 pelita menerangi halaman rumah...tibe2 aku rase mcm x sbr dah nk raya...mlm 2 kteorg shopping dkt up town sampai pkul 11 lbih....penat...dah r rmai org lak 2...2 hari sblum raya kteorg g up town...dah g seari esok nye g lg...gler an..??padahal bkannye bli ape pon...mlm raya lak aku n mak sedara serta sepupu sepapat aku..kteorg wat lemang...pakcik aku n m ak aku masak rendang....penat aku tolong dorg wat lemang...korg tau ape yg aku tolong??tolong tengok n tolong menyibuk...haha....xdelah aku adelah tolong2 isikan pulut dgn santan dlm lemang...gler x wat pape...x psl2 kena membebel...mlm 2 aku teman adik aku men bunga api...(aku pon men skali...ala,,,skali skala ape slhnye)...mse hri pertama raya kami bmaaf-maafan dlu pas2 bru g beraya...tp yg sedihnye tahun demi tahun duit raya aku makin skit...sedihnye~


You may also like

No comments: