Pemburu Pelangi: Buat SAHABAT TERSAYANG...

Buat SAHABAT TERSAYANG...

/
0 Comments
sayu...

terpisah...

hikayat indah kini hanya tinggal sejarah...

berhembus angin rindu

begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu...

hujan lebat mencurah kini

bagaikan tiada henti

kaulah laguku

kau irama terindah,

x lagi ku dengari...

kau pergi.....~

pergi...~

sepi...

tanpa kata...

terdiam & kaku x daya kau ku lupa,

apapun kata mereka...

biarkan kenangan berbunga di ranting usia....
aku tujukan lirik & lagu ni kepada seseorg yg bermakna dalam hidup aku...orgnya baik sangat...selalu dengar masalah aku,marah bile ada org sakitkan hati aku or buat aku menangis...selalu bg nasihat dkt aku...walau ape pun,aku berharap sgt one day kita akan jumpa lg...aku juga mendoakan dia dpt keputusan cemerlang dalam PMR tahun ni...harap2 die boleh buat...lastword : I MISS U SO MUCH!!!!


You may also like

No comments: