Pemburu Pelangi: Mukadimah..~

Mukadimah..~

/
5 Comments
Firstly kita berkenalan dulu yea.. Nama aku Khatijah Nur Ain. Panggil saje aku Katie. Aku dilahirkan pada pukul 3.15pg, hari jumaat, 10Mac 1995. wo! ingat taw.. ceyh.. sbenanye surat branak aku tgh pegang.. tules saje larr.. lahir atas katil milik hospital universiti kuala lumpur dan doktor yg membidankan mak aku ialah seorg doktor lelaki yang agak 'smart'. (bak kate mak aku larr). Hobi aku ialah memasak.. ckp je ape nak mkn, chef katie sdie memasaknye.. haha.. aku suke g camping.. well, aku kan orange girl.. mngikut kate puan abidah,

ORANGE-KEBEBASAN.
  • tidak suke peraturan
  • adventures
  • spontan
  • gopoh tetapi bersemangat
  • berani
  • suke pertandingan
  • suke aktiviti bahaya ttpi seronok
  • berkemahiran

itularr aku.. cita2 aku ialah ak ingin menjadi seorang usahawan yg kaye raye.. aku nk satu hari nanti aku kaye atas usahe ak sndiri..tokoh aku? ermm.. sape yerr,....? ntah larr.. hero pade diri aku ialah.., eheh.. malu nak ckp.. ermm... aku la hero aku.. aku je yg ade disaat aku gembire && sedih.., suke && duke..



You may also like

5 comments:

H/\N said...

pandainye aku..
(puji diri sendiri, jgn tiru sifat ini)

Nasz said...

banyak pujian diri ek? hahaha. bagus2.

Yuyin Azman said...

Pujian diri untuk membina keyakinan diri.. bukan untuk riak.. :)

secret Ash said...

Datang sni nak baca entry pertama awak :D *Selamat berkenalan..

wan_cikgumuzik said...

owhh... entri pertama pon dh ada banyak komen eek... hehehhe...