Pemburu Pelangi: Mana Perginya Sifat "Berperikebinatangan" Anda?

Mana Perginya Sifat "Berperikebinatangan" Anda?

/
2 Comments
Disini saya sertakan sebuah link video untuk anda tonton dan lihat kekejaman seorang gadis/manusia terhadap haiwan..saya sarankan kepada sesiapa yang mempunyai sifat sayang terhadap haiwan yang terlalu tinggi agar tidak menonton video ini..

P/s : anda diminta untuk membuka akaun facebook anda dulu sebelum menonton..tak tahu lah sama ada boleh melihatnya atau tidak..kalau tidak..harap maaf..saya telah cuba sedaya upaya mencari video ini di youtube tetapi tidak jumpa..

Manusia Yang Tidak "Berperikebinatangan"

antara komen-komen tentang video ini..

Klik untuk tumbesaran

sudah lihat?sampai habis?aku tengok tidak sampai seminit dan terus tekan pause..sangat ngeri..aku tidak tahu apakah kesudahannya,mungkin kucing itu mati..iyelah,guna kasut tinggi pulak tu...haish..manalah perginya sifat "berperikebinatangan"(diubahsuai dari berperikemanusiaan)dia?kalau aku jumpa ada orang buat macam ni depan aku jangan haraplah aku nak tengok sahaja perbuatan keji dia tu,tak kira lah orang yang buat macam tu lagi tua dari aku ke apa ke,aku pergi je sound depan-depan..memang #$%$^$%^$#@# lah orang macam ni..nak aku pijak-pijak je orang macam ni...haish..akhir kata,

SAYANGI HAIWAN,JANGAN JADI SEPERTI PEREMPUAN INI !


You may also like

2 comments:

azwan said...

x suke video ni...walaupon x pernah tgk...x sanggup nak lihat...x tgk pon da terase sakitnyer

katie said...

haha..tau xpe...