Pemburu Pelangi: Tak faham betul aku..

Tak faham betul aku..

/
0 Comments
aku tak tau lah kenapa dengan diorang sume nih..
boleh x jgn tnye soalan bodoh?
banyak lg kerja yg aku bley buat dripada menjawab soalan-soalan yg x sepatutnye aku jwb sbb korg ade otak untuk berfikir..
so..gunakanlah otak tu..jgnlah bg sampai berkarat..
kalau aku x jawab nnti kata aku sombong pulak..
hmm..
antara soalan bodoh dan soalan yg paling malas aku nk jawab yg selalu sgt aku dpt semasa aku on9 myspace ialah :

1)tngh buat ape tu?
astagfirullah hal adzim..dah terang-terang nmpk aku tengah on9 mase tu..aku buat ape lg..?on9 lah..xkan tengah mandi smbil on9 kott..

2)umo bpe ek?
ni lagi satu..dah terang-terang nickname aku PMR victim 2010..xkan umo aku pon x tau brape?x paham btol aku..ke diorang tu x tau ape maksud PMR victim?mustahil..!!

kata-kata terakhir :aku sgt benci bile dpt komen-komen mcm ni dkt myspace..malas aku nk reply dan lagi satu aku rase mcm org bodoh sbb menjawab ape yg dah jelas dan nyata...lain kali kalau dah xde idea sgt nk komen-komen ni baik x pyh hantar komen dkt aku..buang mase aku je..


You may also like

No comments: