Pemburu Pelangi: Bufday Gurl

Bufday Gurl

/
0 Comments
10/3/2010 merupakan hari jadi aku yg ke 15..

pagi tu aku pergi sekolah seperti biase..
tibe-tibe maryam bdk kelas lain panggil aku..
die wish dkt aku n bg aku teddy bear..
tergamam aku..


ni teddy bear yg die bg..comel kan?

terharu sgt aku..
dah lah aku x rapat sgt pon dgn die..
pastu yg aku tau teddy bear ni die beli dkt sunway piramid plak tu..
die ni boleh lah dikategorikan dalam golongan org-org yg berada dkt skola aku tu..
die ade rumah dkt australia..
die gak ade rumah dkt KL..
patutlah slalu sgt gerak pavillion dgn sunway..
die ni lah yg paling beriya-iya sekali nk smbut bufday aku..
siap bawak pemetik api lg..aku pon x terfikir nk bawak..yg aku tau aku nk bli kek je..
die pon bawak kamera jgak..
lepas balik skola..
aku dgn dania beli kek..
kek aku tu dania yg pilihkan..
maryam dgn anis plak pergi beli milo float..
mase nk g dkt pondok dkt bkt melawati tu..die amik kek yg ade kat tgn aku..die kata "bufday gurl x ley bawak ape-ape"
mase aku tngh potong kek tu..die yg beriya-iya nyanyi lagu hepy bufday untuk aku..
lepas aku dah potong kek tu..die amik then die suap aku..hmm..first time org suap kek dkt aku..

first time org suapkan aku kek..dlu yg rajin suap aku adhia je..hehe....hmm..kan bagos kalau si 'dia' yg suapkan..ngee~

nilah maryam..thanks a lot weyh..

lepas dah mkn,dah bergambar sume..kteorg pon bersurai lah..
aku jalan dgn anis..
tibe-tibe die nangis plak..
terkejut aku,..
aku pon peluk r die tnye kenapa dgn die..
dah reda skit brulah aku tau..
die clash dgn pkwe die..
patutlah menangis..
kesian die..

dah blik rumah..
aku terus mengadap laptop..
menunggu seseorg yg aku tunggu-tunggu wish dkt aku..
mse aku nmpk die on9..
aku hantar lah komen..
tp x ckplah suruh die wish..
tngok-tngok die x wish pon..
sakit giler hati aku..
sepatutnye he must be the first person yg wish dkt aku..
ble rase mcm x dihargai aku pon menangis lah..
adik aku tngok je..
ayah aku pon nmpk aku menangis rasenye..tp..aku cover-cover sikit..
aku berhenti menangis lepas die wish kat aku,..
tu pon maybe sbb kwn aku komen status aku,wish bufday aku..
baru die wish..
kalau x..
aku rase xkan punyelah..
hmm..xpelah..maybe die btol-btol x tau..

malam tu plak ramai yg wish dkt aku..BAKAL kakak ipar aku pon wish..ingat plak die..padahal aku gtau die tahun lepas..harap-harap akak ni dgn abg aku tu berkekalan lah walaupun sorg kat ipoh sorg kat kuala selangor..jgn gaduh-gaduh..sbb kalau gaduh aku yg kena jdi org tngh..=_='

to all thanks sgt-sgt..walaupun itu hnyelah sekadar ucapan tp aku sgt menghargainye..
dan buat pertama kalinye org yg wish aku seramai ni..kebiasaannye tahun-tahun sebelum ni x lah seramai tahun ni..

lastword: thanks sgttttttt kepada maryam n semua yg berusaha untuk menggembirakan aku n yg wish my bufday,..


You may also like

No comments: