Pemburu Pelangi: 10 Mac 2010...

10 Mac 2010...

/
0 Comments
Dalam dua minggu saja lagi..
telah genaplah umur aku 15 tahun..
walaupun,umur aku semakin meningkat..
sepatutnye aku semakin matang..
tp..
perangai kebudak-budakan aku masih ada..
masih terserlah..
walaupun,gaya aku berpakaian menampak kan aku seperti seseorang yg sudah matang..
tetapi...
itu hanyalah personaliti luaran sahaja..
aku berharap,aku dapat menyambut hari itu dgn kawan-kawan lama dan sahabat-sahabat lamaku...
kerana itu mungkin sudah cukup membahagiakan aku pada hari tersebut..
menjadi kenangan terindah bagiku..
meskipun,aku tidak mendapat sebarang hadiah..
kerana bagi aku..
hadiah aku,adalah mempunyai sahabat dan rakan seperti mereka..
yg sentiasa membahagiakan hari-hari ku sewaktu masa dahulu..
kini..
aku sunyi tanpa mereka..
aku rasa bahawa,separuh daripada kebahagiaan aku telah pergi..hilang entah kemana..
perasan sedih dan rindu sentiasa menyelubungi aku..
entah bila kita akan berjumpa lagi..
atau...
mungkin kita tidak lagi berjumpa..
aku juga berharap,aku akan menemui cinta..kerana hampir 15 tahun aku menyingle..
aku juga seperti org lain...mahu merasai pengalaman mempunyai kekasih hati..
mungkin tidak berkekalan..
tp..
itu boleh dijadikan sebagai pengalaman..
kita belajar daripada kesilapan..
tp..
aku berharap...
couple pertama aku adelah yg terakhir bagiku juga...
lumrah manusia,mahu dicintai dan menyintai..


You may also like

No comments: