Pemburu Pelangi: SELAMAT TINGGAL RAMADHAN!!!!bye2..:)

SELAMAT TINGGAL RAMADHAN!!!!bye2..:)

/
0 Comments
Ramadhan kian menutup tirainya...Syawal bakal menjelma x lame lg...yay!!!RAYA!!!!!RAYA!!!!! x sbr rasenye...tanpa aku sedari lg beberapa hari sahaja lg semua umat islam di seluruh dunia akan menyambut hari raya aidilfitri...aku rase mcm bru seminggu je bpuase...hmmm......walaupepun....dkesempatan ini aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kpd semua rakan2 & sahabat2 ku yg tersyg serta pembaca2 blog aku sekalian..aku juga ingin meminta maaf seandainya aku pernah terkasar bhase,ampun maaf dpinta..aku harap raya tahun ni meriah seperti biase walaupun aku bru nk tolong mak aku wat kuih raya...haha!!!(xde kena mengena...)aku juga mendoakan sesiapa saje yg mengenali diri ini bahagia dsamping keluarga yg tersyg serta org yg dcintai di hari raya yg bakal menjelma tidak lame saje lg....


You may also like

No comments: