Pemburu Pelangi: KAA Serta Penghuninya...

KAA Serta Penghuninya...

/
0 Comments
KAA singkatan bg Kelas Aliran Agama ...form 2 pg yg mngambil aliran ni hnye ade due kelas je...Ibnu-Sina(Is) dan Al-Farabi(AF)...dsbbkan ni kteorg sume smakin hari smakin rapat...dah mcm satu keluarga dah...dah mcm adik beradik da...(lebih-lebih r nie....) tp memang pon...aku syg dorg sume...tp......tp.....taun depan maybe aku akan keluar drpd KAA sbb aku x amik bhase arab PMR nnti...aku xnk amik risiko....aku takot kalau aku amik jgak,aku akan gagal subjek arab mse PMR nnti...lgpon,aku sedar yg aku memang x layak masuk KAA...walaupun kelas aku bnyk dperkatakan dan mnjdi perbualan segelintir cikgu2 yg mengajar juga yg tidak mengajar kteorg dsbbkan kenakalan kteorg yg kdg2 tu agak melampau...tp,,aku ttp syg nk meninggalkan kelas aku....aku harap taun dpn aku tidak dkeluarkan dri KAA walaupun tidak mengambil subjek arab semasa PMR nnti....amin....


You may also like

No comments: