Pemburu Pelangi: Bayangkan.....

Bayangkan.....

/
0 Comments
Bayangkan yg korg mencintai seseorg ttpi si dia tidak mencintai korg...tentu menyakitkan bkan??mestilah...sbb itu jgak yg sdg dialami oleh aku....tp,korg akan lebih kecewa kalau korg mencintai seseorg ,tetapi x de keberanian untuk mmberitahu ape yg korg rase...Percaya atau x???korg hnya perlu seminit untuk tertarik kpd seseorg,sejam untuk menyukai seseorg,sehari untuk mencintai seseorg ,tetapi mngambil mse seumur idop untuk melupakan seseorg yg korg cintai...itu jgak yg sdg aku alami...telah ber kali2 aku cube nk melupakan die tp tetap x berjaya...bnyk cara yg aku cube termasuklah memakse dri aku untuk menyukai org lain walaupun aku x langsung menyukai org tersebut...betul lah kata org,cinta tidak boleh dpakse kerana ianya akan hadir tanpa kita sedari......


You may also like

No comments: