Pemburu Pelangi: love make me hurt...

love make me hurt...

/
0 Comments
arghh!!!!!! knape dgn aku...? masih tunggu dan tunggu....sampai bile???????dah bpe bnyk kali aku terluka???????dah bpe bnyk kali aku menangis????semuanya dsbbkan die....!!!kali ni aku nekad..btol2 nekad...! aku akan cube lupekan kau!!! selamat tinggal putera pujaan ku selama ini...aku tau sukar bgiku untok melupakan die....tp aku rase penantian ku slame ini teramat lah bodoh...!!!!! aku x rase die nk terima org mcm aku ni..aku bkanlah seorang gadis yg cantik jelita yg sentiase diidam-idamkan oleh setiap org yg bernama LELAKI...kalau boleh aku nk sgt die bce pe yg aku tulis ini supaya die tau ape perasaan aku skrg n betapa peritnye penantian ku slame ini...aku tau aku tidak patut berputus asa tp...aku knal sgt siape die...huh,,sukar untuk aku ungkapkan...walau ape pun, aku nk ucapkan tahniah kerana berjaya menambat hati aku n berjaya buat aku ter gila2 dkt kau....kini aku berharap...., penantian aku yg sia2 ini akan segera berakhir...amin......


You may also like

No comments: