Pemburu Pelangi: Althea Turns 1

Althea Turns 1

/
2 Comments
Hai korang. Entri kali ni khas untuk Althea Korea yang menyambut birthday mereka yang pertama hari ini! Siapa Althea? Althea bukan anak makcik korea sebelah rumah yuyin ye... hehe

Althea adalah nama website yang menjual barang-barang make-up, skincare, bodycare daripada korea, dan dihantar terus dari korea tau. Althea memang menjadi website shopping kegemaran blogger-blogger wanita sekarang terutamanya apabila hendak membeli produk-produk kecantikan dari brand korea. kenapa? sebab Althea menawarkan service yang terbaik! penghantaran barang yang cepat, harga yang murah, dan setiap pembelian RM150 ke atas akan mendapat FREE SHIPPING! berbaloi-baloi! Nah boleh tengok sendiri website Althea baru tahu rambang mata ke tak my.althea.kr


Ini apa yang yuyin beli dengan 150 shopping credit yang Althea bagi, thank you so much Althea! Muahh

Jadi, sempena dengan sambutan ulangtahun pertama Althea, Althea telah menyediakan promosi, giveaway serta contest yang menarik!

 Setiap pembelian pada 20hb-31st July akan mendapat Limited Edition Birthday Box macam dalam gambar dan juga DIY Party Kit.


Bukan itu sahaja, korang juga akan dapat free goodies kalau korang jadi antara 1,500 pembeli terawal, bestnya!

100% Rebate untuk 3 top sellers!


yang ini paling menarik. Lepas je korang dapat Althea party kit, korang kena selfie dan wish birthday Althea dengan hastag #Altheaturns1 dan korang berpeluang memenangi pelbagai hadiah menarik seperti macbook air, ipad, smartphones, kamera, shopping credit yang berjumlah KRW10,000,000 kesemuanya! cepat-cepat sampai 15 ogos je contest ni.

Happy Birthday Althea! 


You may also like

2 comments:

Fiqa Nsz said...

waa bestnyaaa cmne dapat point tu??

Anonymous said...

Hye Yuyu, thank you so much for this write up and joining in our online Birthday Party. Anyways, Mira from Althea here :)